CUM LIVRAM
Piesele aflate in depozitele din tara se expediaza catre client in ziua primirii comenzii sau in ziua urmatoare si nu necesita, de regula, plata unui avans. In cazul clientilor din Bucuresti, acestia pot ridica piesele de la punctul de lucru al societatii.
Clientii care opteza pentru livrare prin servicii de curierat rapid primesc comenzile in termen de 24 de ore (sau 48 de ore pentru localitati mai izolate). Plata se face ramburs cash sau card la primire, cu exceptia comenzilor de valori mai mari (peste 300 lei) la care se poate solicita achitarea unui avans.
Comenzile externe se lanseaza de regula pe baza achitarii unui avans de 30- 50 % din valoare, diferenta achitandu-se la livrare.
Consilierul care se ocupa de comanda Dvs. va va transmite prin mijloacele de comunicare electronica o factura proforma cu care veti achita avansul necesar. Pentru operativitate, este bine sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata respectiv. Termenele de livrare pe comenzi externe se comunica clientului in momentul confirmarii comenzii de catre operatorul nostru.
Costul transportului intern se incude in factura de livrare a pieselor, dupa cum urmeaza:
1. pentru Bucuresti:
-colete de la 1 kg la 10 kg : 30 lei
-colete peste 10 kg: 30 lei +1.5 lei / kg suplimentar
2. pentru alte localitati din tara:
-colete de la 1 kg la 10 kg : 35 lei
-colete peste 10 kg : 35 lei +1.5 lei / kg suplimentar
Pentru coletele de volum mare(bari, capote, panouri,etc.) se aplica calculul greutatii volumetrice conform formulei utilizate de firma de curierat.
Piesele comandate sunt verificate de personalul nostru inainte de ambalare si livrare. Exista insa posibilitatea deteriorarii acestora pe parcursul transportului intern catre client (estimativ, un caz la 100 de livrari). Pentru a evita astfel de situatii va recomandam sa optati pentru serviciul de verificare colet la livrare(cost suplimentar 4 lei). Reclamatiile ulterioare livrarii nu se pot lua in considerare!
In cazul in care la livrare constatati deteriorari ale pieselor, solicitati agentului livrator incheierea pe loc a unui proces verbal tipizat aflat in posesia acestuia, in care precizati modul de ambalare (de regula cutii de carton presat si folie cu bule) si daunele constatate. De asemeni ne sunati imediat pentru a ne informa despre eveniment. Cu acordul nostru, trimiteti piesa deteriorata inapoi la adresa din AWB. Imediat dupa primirea procesului verbal si a piesei deteriorate, noi va expediem alta piesa noua in schimb, fara alte cheltuieli din partea Dvs..
Respectand procedura descrisa, singurul impediment pentru Dvs. poate fi o intarziere a livrarii fata de termenul initial.
In cazul in care omiteti sa verificati piesa primita sau nu urmati procedura de mai sus, puteti fi pus in situatia neplacuta de a suporta costul piesei deteriorate.