Coș produse0articole

Cart

Bună, oaspetePentru o experiență mai bună
Autentificare

Urmareste-ne:

Filtru vehicul
0
Coș produse0articole

Cart

Termeni si conditii

 TERMENI SI CONDITII dispaco.ro

  1. COMENZI ONLINE
    Comenzile lansate de client pe siteul dispaco.ro sau prin alte mijloace de comunicare online si confirmate de reprezentantii furnizorului Top stil trade srl. au valoarea juridica a unui contract de vanzare-cumparare incheiat intre cele doua parti.
    Comenzile transmise de client se supun conditiilor legale prevazute de Ordonanta nr. 130/2000 cu modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.

    Comenzile se proceseaza in urmatoarele conditii:
    Magazinul online DISPACO.RO va oferta o gama extinsa de piese auto noi aftermarket, provenind de la producatori mondiali certificati, recunoscuti pentru calitatea produselor oferite. Comenzile se realizeaza prin selectarea datelor despre vehicul si a piesei dorite, din cadrul grupelor afisate pe site. Dupa adaugarea in cosul de cumparaturi, se compune proforma care trebuie sa contina datele clientului necesare facturarii si adresa de livrare.

La lansarea de catre Dvs. a comenzii sau a cererii de oferta de pe site, se emite automat o factura proforma pe adresa de e-mail cu care v-ati inregistrat, cat si pe serverul nostru. Aceasta este confirmarea ca comanda Dvs s-a transmis corect. Lansare comenzii nu inseamna automat si expediarea pieselor. Dupa primirea comenzii Dvs., consilierul nostru care se va ocupa de comanda respectiva, va va contacta telefonic pentru confirmarea informatiilor legate de livrare.

Cataloagele online sunt realizate pe baza informatiilor cuprinse in cataloagele diversilor producatori ai pieselor. Va recomandam sa insotiti comanda Dvs. de seria de sasiu a vehiculului pentru care comandati (numar de identificare din talon). Ulterior primirii comenzii, consilierii nostri vor verifica compatibilitatea pieselor selectate pe vehiculul Dvs. si pot sa va propune alternative in caz de neconcordante cu selectia initiala.
Odata comunicata seria de sasiu, raspunderea identificarii cade in sarcina noastra. Aceasta nu inseamna ca in cazul in care comandati direct pe site, riscati sa ramaneti cu piese platite si care nu va sunt de folos. Piesele se pot returna conform conditiilor legale prevazute mai jos, cu observatia ca in cazul returului unei comenzi eronate din vina Dvs., fara comunicarea seriei de sasiu, va trebui sa suportati costul transportului dus-intors(intern si/sau extern).

Informatiile privind preturile si disponibilitatea pieselor sunt actualizate la anumite intervale de timp. De aceea pot aparea situatii in care pretul de livrare din momentul comenzii sa difere de cel afisat pe site. Informatiile exacte, din momentul comenzii va vor fi comunicate telefonic sau in scris la primirea de catre noi a comenzii Dvs..
De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice afisate nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala si pot suferi modificari, pana la momentul confirmarii comenzii de catre noi. Fotografiile produselor sunt extrase din cataloagele producatorilor, au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul fizic. Detalii exacte ale produselor sunt furnizate clientului in momentul prelucrarii comenzilor.

Completarea comenzii on line de catre Dvs. nu implica obligatia noastra de a livra intocmai la pretul si termenul afisat pe site. Aceasta obligatie opereaza din momentul in care consilierul nostru va contacteaza pentru confirmarea comenzii si prezentarea eventualelor modificari.

2.CONFIDENTIALITATEA DATELOR PE DISPACO.RO
INFORMATII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

TOP STIL TRADE SRL colecteaza si prelucreaza date cu caracter personal, in conformitate cu dispozitiile Regulamentului U.E. 679/2016, atunci cand va inregistrati cu un cont pe siteul nostru sau atunci cand ne transmiteti o comanda prin alte mijloace de comunicare electronica. Aceste date sunt securizate si se transmit doar catre firmele de curierat cu care colaboram sau pentru servicii post-vanzare. Acest transfer de date este securizat.

Nu transferam datele dumneavoastra catre alti terti si nu facem aceste date publice.
Datele colectate si prelucrate sunt: Nume, prenume, numar de telefon, adresa de mail, adresa livrare, cont bancar si seria de sasiu a automobilului.

SCOPUL PENTRU CARE FOLOSIM DATELE PERSONALE:
-Facturare
-Expediere produse
-Newsletter
-Servicii post vanzare:

Prestatori de servicii cu care avem incheiate contracte care pot avea acces la datele dvs. cu caracter personal nu sunt autorizati sa le utilizeze sau sa le dezvaluie decat in stricta legatura cu prestarea serviciilor lor. In ceea ce priveste modul in care prestatorii utilizeaza datele dvs. cu caracter personal, se vor aplica termenii, conditiile, precum si politicile acestora privind protectia datelor.

Colectam informatii in scopul de a monitoriza utilizarea de catre dvs. a produselor si serviciilor. dar nicio astfel de raportare nu include informatii ce pot identifica un client individual.

DURATA STOCARII DATELOR
Datele dumneavoastra sunt stocate intr-o baza de date interna, securizata pentru maxim 5 ani pentru a putea mentine istoricul comenzilor dumneavoastra si pentru a va putea trimite oferte si/sau informatii aditionale legate de produsele pe care le comercializam.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRA
Dreptul la acces
Aveti dreptul de a accesa datele pe care ni le furnizati, de a primi informatii aditionale cu privire la datele respective, la modul si/sau scopul prelucrarii in orice moment.
Dreptul de a restructiona prelurarea datelor
Aveti dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii oricareia dintre datele furnizate
Dreptul la rectificare
Aveti dretul de a rectifica date incorecte, inexacte sau sa completati datele existente in orice moment prin intermediul mijlocelor de comunicare electronica.
Dreptul la portabilitatea datelor
Aveti dreptul de a primi datele pe care ni le-ati furnizat intr-un format structurat, in mod curent, pentru a avea posibilitatea de a le transmite catre un alt operator.
Dreptul de a fi uitat
Aveti dreptul de a cere stergerea tuturor datelor cu caracter personal furnizate (cu exceptia situatiilor in care stocarea datelor cu caracter personal are un temei legal) fara intarzieri nejustificate din partea noastra.
Dreptul la opozitie
Aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal pentru motive intemeiate si legitime, inclusiv prelucrarea in scopul furnizarii de servicii de marketing direct.

Va puteti exercita oricare din drepturile sus-mentionate inaintandu-ne o solicitare scrisa prin intermediul formularului de contact de pe site, sau trimitand o solicitare la comenzi@dispaco.ro

  1. CUM LIVRAM
    Piesele aflate in depozitele din tara se expediaza catre client in ziua primirii comenzii sau in ziua urmatoare si nu necesita, de regula, plata unui avans. In cazul clientilor din Bucuresti, acestia pot ridica piesele de la punctul de lucru al societatii.
    Clientii care opteza pentru livrare prin servicii de curierat rapid primesc comenzile in termen de 24 de ore (sau 48 de ore pentru localitati mai izolate). Plata se face ramburs cash sau card la primire, cu exceptia comenzilor de valori mai mari (peste 300 lei) la care se poate solicita achitarea unui avans.

    Comenzile externe se lanseaza de regula pe baza achitarii unui avans de 30- 50 % din valoare, diferenta achitandu-se la livrare.
    Consilierul care se ocupa de comanda Dvs. va va transmite prin mijloacele de comunicare electronica o factura proforma cu care veti achita avansul necesar. Pentru operativitate, este bine sa ne trimiteti o copie a ordinului de plata respectiv. Termenele de livrare pe comenzi externe se comunica clientului in momentul confirmarii comenzii de catre operatorul nostru.

    Costul transportului intern se incude in factura de livrare a pieselor, dupa cum urmeaza:
    1. pentru Bucuresti:
    -colete de la 1 kg la 10 kg : 30 lei
    -colete peste 10 kg: 30 lei +1.5 lei / kg suplimentar
    2. pentru alte localitati din tara:
    -colete de la 1 kg la 10 kg : 35 lei
    -colete peste 10 kg : 35 lei +1.5 lei / kg suplimentar
    Pentru coletele de volum mare(bari, capote, panouri,etc.) se aplica calculul greutatii volumetrice conform formulei utilizate de firma de curierat.

Piesele comandate sunt verificate de personalul nostru inainte de ambalare si livrare. Exista insa posibilitatea deteriorarii acestora pe parcursul transportului intern catre client. Pentru a evita astfel de situatii va recomandam sa optati pentru serviciul de verificare colet la livrare(cost suplimentar 4 lei). Reclamatiile ulterioare livrarii nu se pot lua in considerare!

In cazul in care la livrare constatati deteriorari ale pieselor, solicitati agentului livrator incheierea pe loc a unui proces verbal tipizat aflat in posesia acestuia, in care precizati modul de ambalare (de regula cutii de carton presat si folie cu bule) si daunele constatate. De asemeni ne sunati imediat pentru a ne informa despre eveniment. Cu acordul nostru, trimiteti piesa deteriorata inapoi la adresa din AWB. Imediat dupa primirea procesului verbal si a piesei deteriorate, noi va expediem alta piesa noua in schimb, fara alte cheltuieli din partea Dvs..
Respectand procedura descrisa, singurul impediment pentru Dvs. poate fi o intarziere a livrarii fata de termenul initial.
In cazul in care omiteti sa verificati piesa primita sau nu urmati procedura de mai sus, puteti fi pus in situatia neplacuta de a suporta costul piesei deteriorate.

  1. CONDITII DE GARANTIE

Produsele comercializate de TOP STIL TRADE SRL, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu OUG nr.140/2021 privind vanzarea bunurilor de folosinta indelungata si garantia asociata acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului, dar nu mai mult de 24 luni de la data inscrisa pe documentul fiscal de vanzare.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi reparata sau inlocuita, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Sunt considerate piese din categoria bunurilor de folosinta indelungata, piesele care fac parte din urmatoarele categorii: componente de motor, ambreiaje, componente la trenul de rulare, esapament, distributie si transmisie, amortizoare, arcuri, radiatoare, ventilatoare, componente de alimentare si aprindere.
Piesele consumabile, piese de caroserie sau statice, burdufe, garnituri, etc., fac obiectul garantiei numai sub aspectul compatibilitatii pe modelul auto destinat, durata lor de viata fiind dependenta de modul particular de utilizare a vehiculului (montaj, conditii de pastrare, combustibili si lubrifianti folositi, etc..). In aceeasi categorie intra si piesele electrice/electronice a caror defectare poate fi cauzata de alte piese neconforme din sistemul respectiv.

Garantia este valabila atunci cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R). In termenul de garantie, se asigura inlocuirea produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenele de garantie pentru produsele comercializate sunt de 18-24 de luni de la data vanzarii functie de tipul de produs.

Cererea de garantie poate fi respinsa in urmatoarele cazuri:
1. Piesele nu au fost montate intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata.
2. Piesele s-au defectat din cauza unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate.
3. Piesele au fost utilizate pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului.
4. Piesele nu au fost identificate corect ca urmare a prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu au fost comparate la montaj cu piesele cu care se inlocuiau.
5. Piesele s-au uzat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autovehiculului; atelierul de reparatii care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de catre producator.
6. Autovehiculul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare( taximetrie, raliuri, competitii sportive, etc)
7. Autovehiculul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice).
8. Piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari chimice sau mecanice.
9. Piesele prezinta o uzura anormala.

Cererea de inlocuire a piesei aflate in garantie trebuie insotita de:
-Piesa deteriorata
-Factura de achizitie sau bonul fiscal
– Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman pentru tipul de manopera executata(bon fiscal, factura fiscala si deviz de montaj).
– Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc).
– Copie dupa autorizatia tehnica R.A.R. a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
– Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
– Cerere de acordare a garantiei

In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma.
Pentru anumite piese de schimb de origine (OE) procedura de acordare a garantiei este specifica fiecarui producator fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al importatorului pentru constatarea defectului, garantia putand fi preluata de reteaua importatorului.

In cazul unei solutionari pozitive, termenul de inlocuire a piesei defecte este de cca 10 zile de la primirea avizului favorabil de la producatorul/importatorul piesei respective.

5. Procedura de retur pentru piese noi

Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile de la facturare:
„consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail comenzi@dispaco.ro.
Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului. Returnarea coletelor se face la adresa din AWB-ul cu care au fost livrate.
Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
Produsele returnate trebuie ambalate identic modului in care au fost livrate initial, pentru a fi protejate la transport.

Nu se accepta retur in situatia in care piesele:
– au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
– prezinta urme de montaj, de folosire, de vopsire, de sudura, zgarieturi, deformari mecanice, vopsea sarita, orice modificari ale starii lor initiale.
– au fost folosite produse in care s-au pus consumabile sau produse care prin folosirea lor nu se mai pot comercializa ca si produse noi, produse care au fost folosite si alimentate cu benzina si ulei.
Nu se accepta retururi pentru piese de origine(OE) care au fost comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat.
Nu se accepta retururi nejustificate pentru piese electronice sau piese care contin subansamble electrice sau electronice.
Acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere in baza Art 16 lit C din OUG 34/2014 fiind asimilate comenzilor speciale ordonate de client.
Prin retur nejustificat se intelege retragerea unilaterala si benevola a clientului din contractul de vanzare-cumparare, fara existenta unor motive legate de compatibilitatea sau functionalitatea produselor comandate.
ORICE NECONFORMITATE SAU DEFECTIUNE RECLAMATA IN VEDEREA JUSTIFICARII RETURNARII PIESEI ACHIZITIONATE TREBUIE CERTIFICATA PRIN NOTA DE CONSTATARE EMISA DE UNITATEA SERVICE AUTORIZATA in care s-a facut montajul.
Simpla declaratie a unei neconformitati/defectiuni, ulterioara receptionarii piesei de catre client nu este acceptata ca motiv de retur ulterior.

In cazul in care produsul(produsele) returnat nu respecta conditiile de retur, returul nu se va accepta. In acest caz produsul(produsele) va fi returnat catre destinatar, cu plata transportului returului la destinatie.

 In orice situatie, acordati atentie deosebita starii ambalajului ! Protejati ambalajul original, aplicati un ambalaj suplimentar la expediarea returului, NU aplicati banda adeziva sau plicuri autocolante direct pe ambalajul piesei!.

Procedura de retur este urmatoarea:
-ne anuntati in scris despre intentia de a returna piesele.
-cu acordul nostru, returnati piesele cu plata cheltuielilor de transport de catre Dvs.
-dupa receptionarea coletului, noi verificam starea pieselor si a ambalajului(in cazul pieselor noi) si va dam (sau nu) acordul pentru decontarea returului.
-in termen de 14 zile de la primirea returului viram contravaloarea pieselor in contul bancar comunicat de Dvs.

Retururile se deconteaza astfel:
-100% contravaloarea pieselor si a transportului in cazul in care piesele livrate nu sunt conforme cu datele masinii comunicate de client sau daca au fost livrate in mod eronat de furnizor
-100% contravaloarea pieselor minus cheltuielile de transport intern pentru piesele livrate din stocul din tara
-contravaloarea pieselor minus 40% din valoarea acestora, suma retinuta reprezentand cheltuieli de transport extern pentru piesele livrate pe comanda externa la cererea clientului.

Retururi la piesele aprovizionate pe comenzi externe la cererea clientului(comenzi speciale)
cu suportarea cheltuielilor de catre furnizor- se pot face doar daca acestea se dovedesc neconforme cu modelul pentru care au fost comandate, daca nu corespund descrierilor din catalog, sau daca prezinta defecte de fabricatie. Aceste aspecte se stabilesc pe baza datelor vehiculului, a seriei de sasiu, respectiv a notei de constatare. In cazul in care reclamatia se confirma, se returneaza intreaga suma achitata de client pentru livrarea respectiva.
Retururile pentru piese care corespund descrierilor din catalog dar reclamate de client ca neconforme cu modelul (nepotrivire la montaj) sau defecte, se accepta doar insotite de o constatare scrisa din partea unitatii service autorizate care a efectuat montajul si poze sau rapoarte tester(pentru componente electrice, electronice, etc..) care sa ateste neconformitatile reclamate.

In cazul retururilor nejustificate sau a refuzului preluarii comenzii/coletului de catre client, acesta se obliga sa achite furnizorului contravaloarea transportului extern si intern aferent aprovizionarii pieselor comandate, in cuantul de 40% din valoarea pieselor plus 30% din valoare reprezentand daune interese(cheltuieli legate de logistica, manipulare, livrare, comunicare, procesarea retururilor, etc.).
Se considera retur nejustificat si situatia in care s-au operat modificari la echiparea originala a masinii, modificari de care clientul sustine ca nu a avut cunostinta.

 Atentie! Orice sesizare legata de starea sau caracteristicile pieselor comandate trebuie comunicata furnizorului in termen de 10 zile de la primire. Depasirea acestui termen alocat pentru verificarea pieselor duce la imposibilitatea oricarei reclamatii ulterioare(cu exceptia garantiei pieselor montate, in conditiile descrise mai sus). Eventualele nepotriviri ale pieselor pe masina Dvs., trebuie raportate in decursul celor 10 zile !

 

SPOR LA CUMPARATURI!